РМО вчителів хімії та біології

Сделано на Padlet

8 коментарів:

  1. Впровадження STEM-технологій на уроках дозволяє мені, як учителю біології, готувати учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи. Дякуємо за нагоду працювати з чудо-технікою, плекати обдарованих, талановитих вихованців, підвищувати свою майстерність. Краще це виходить у тих класах, які обладнанні інтерактивними дошками SMART.

    ВідповістиВидалити
  2. STEM -освіта - один із сучасних напрямків сучасної освіти. Впровадження цієї технології, на мою думку, запорука вдалого уроку. Методичні рекомендації щодо використання STEM-освіти дуже доречні та корисні.

    ВідповістиВидалити
  3. Уроки за STEM-технологією дозволяють не тільки вивчати теоретичний матеріал з предметів природничо-математичного циклу, а й закріплювати знання за допомогою можливостей практичного застосування різноманітних завдань.
    STEM-освіта розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.

    ВідповістиВидалити
  4. Як прищепити учням інтерес до науки? Як зробити процес навчання більш результативним?Уміння вибрати з наявних методів такі, що не просто збагатять учнів знаннями, а й готуватимуть їх до активної та творчої праці.На мою думку саме таким підгрунтям сучасної освіти є STEM- технології(інтеграція прородничо-математичного циклу).

    ВідповістиВидалити
  5. Шановні колеги! Ознайомилася з матеріалами січневого РМО, з вашими коментарями. Згодна з усіма. STEM-освіта зараз на слуху, допомагає вчителям сформувати в учнів життєві компетентності, актуальна у ході підготовки до ЗНО, та використовується у роботі з обдарованими дітьми, під час підготовки до олімпіад, під час написання наукових робіт в МАНі. Поряд з позитивним є і негативні чинники: обмаль часу, а за відсутності матеріальних ресурсів унеможливлює використання даного ноу-хау. Але за нанотехнологіями майбутнє сучасної школи. зичу успіхів, здоров'я і використання STEM-освіти у практиці роботи.

    ВідповістиВидалити